dilluns, 30 de gener del 2012

TABAQUISME.CAT ........

Quan ja m'havia oblidat completament de que havia demanat suport al web de Tabaquisme.cat vaig rebre un mail del psicòleg que porta el meu procés...dient-me que estava molt content que portés tant de temps sense fumar, etc etc,que el disculpés perque havien tingut molt volum de peticions arrel del començament del nou any (i això que aquest correu l'havia d'haver rebut fa unes 2 setmanes), i corrent el risc l'home que jo m'hi hagués reenganxat (que per sort no ha estat el cas)...com diu un amic meu...ara que ja m'havia oblidat del tabac, van aquesta gent i m'ho recorden amb un correu!! jajajjaja, si no era suficient als pocs minuts m'envien un altre de correu!! aquesta vegada felicitant-me pel mes que porto sense fumar...també un mica tard...no sé com volen que deixi de fumar si no paren de recordar-me que fumavaaaa!!! Això sí, s'ha de reconeixer que el detallet de la foto amb el pastís que em van enviar vas ser molt bonic!!!!!



El primer mes sense tabac ja ha caigut… Felicitats