dissabte, 14 de gener del 2012

UN MES SENSE FUM!!

Mare de déu!!! ja fa la friolera d'un mes que no provo cigarreta ninguna, qui ho havia de dir que he aconseguit deixar el tabac!!!
I no és gens fàcil!!, hi ha dies que els he dut molt bé, amb molts ànims i moltes ganes de continuar sense fumar, però d'altres....han estat del més durs, doncs no podia ni nombrar el tabac, estava continuament pensant, pensant en comprar (mirava els estancs i se'm feia la boca aigua), fumar fins i tot d'amagat, però clar, això era enganyar-me a mi mateixa..
Aquest estat de nerviosisme feia impossible el concentrar-me en escriure al blog i molt menys anar explicant les meves vivències sense tabac...jo crec que fins avui no he estat capaç de plantar-me davant l'ordinador i escriure unes línies al respecte. De totes maneres tampoc sabia com explicar el meu dia a dia sense tabac, doncs sòc una addicte més que intenta deixar-ho, i no podria dir res que els fumadors, tant que volen deixar com no i els ex-fumadors no sàpiguen ja. Lúnic que si vull desmentir unes quantes coses sobre deixar de fumar.

-- no t'engreixes obligatòriament al deixar de fumar, doncs només es tracta de controlar l'ansietat (jo ja en tenia quan fumava)
-- el tema de les olors i els sabors...jo no he notat diferència alguna, potser no era una gran fumadora i no ho tenia atrofiat..no ho sé...
-- la síndrome d'abstinència dura 15 dies?? MENTIDAAA!!, això depèn la persona, jo passat els 15 dies hi havia algun dia que sentia ganes de fumar, i tampoc són realment 15 dies seguits amb ganes de fumar, sinó que són estones, i no tots els dies per sort.

Bé, ara estic molt contenta de portar tot aquest temps sense fumar, però el que em fa realment pànic és que algun dia hi tornés a recaure, després de tot l'esforç, com conec moltes persones que després de temps, i en alguns casos, després d'anys hi han tornat...quan sento aquestes coses és quan em donen ganes de tirar la tovallola, doncs penso que mai s'aconsegueix sortir d'aquesta addicció...

De moment resisteixo i suposo que ara és el que importa...seguiré informant d'entre altres coses.