dissabte, 10 de març del 2012

Cap de setmana contracturat

Aprofitant la contractura que he agafat avui...sòc com una iaieta i per res em quedo clavada, actualitzarem que això està una micona mort...

Avui abans d'anar a úrgencies a fotre'm un xute de voltaren injectat, estava jo endreçant i recollint la habitació que ma germana ha deixat mig buida, i he vist els quadres que fa moooolt de temps vaig fer a punt de creu, i ara que estic reprenent les agulles, encara que més per fer blackwork i ganxet, he pensat en compartir amb tots els que em seguiu aquestes labors.

.



sento que les fotografies siguin tan dolentes, però així van acorde amb l'elaboració dels quadres jajajajaja, bé la veritat que amb el dolor que tinc a l'esquena no em veia amb cor de despenjar els quadres i amb la poca il·luminació de l'habitació he hagut de posar el flaix, doncs així han sortit les fotografies. Quan acabi algun dia els Munster ja aniré pujant més fotografies.

Salut i peles!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

molt bonic! sí, senyora!

Gemma ha dit...

Oh que bonic!!! De quin any són?
Pq aixó ja no s'estila!!! Jajaja. Es broma, acaba els munters i renova!!!

Mon ha dit...

uff tindria potser uns 13 anys el del gat era per a ma germana i la casa per ma mare, i al final mira tots dos a caseta s'han quedat.