dimecres, 18 de gener del 2012

La Vídua negra de l'electrònica

Una darrera conversa amb una amiga meva m'ha fet pensar amb la d'aparells electrònics que han passat per les meves mans i han acabat: escapçats, malmesos, inutlitzats...en poques paraules: morts, difunts, caputs (jajaja) Així que hauria de canviar-me el pseudònin pel de "e-vidua negra".

Fa poc que vaig esmentar que el meu ipod touch se m'estava morint, perquè feia "pampallugues" la pantalla i a vegades no li dóna la gana d'obrir-me les aplicacions- home considero que 5 anys per la maquineta estan força bé- a més a més tenint en compte que sòc jo la utilitària de l'aparell i per casa meva és ben sabut la meva habilitat en caure-se'm de les mans mòbil, pda, mp3...

Resulta que apart d'aquest tenia un ipod nano de 1ª generació i fa uns mesos que el Sr.Jobs, des del Mac alllà em va enviar un mail dient-me que s'havien adonat que aquests ipods tenien un problemilla amb la bateria, que passat uns anys es podia sobrecarregar i fins i tot arribar a petar....i que per això estaven canviant-los a tots el que en teníem un dels afectats. Em van faltar cames per  a comprobar-ho i, efectivament, el meu n'era un; pel que vaig tramitar la substitució. L'altre dia em va arribar de breda, un poblet  de Netherlands un paquetet amb les instruccions i l'embalatge per a enviar el meu petitó; ja ho tinc preparadet, i ara només desitjar-li bon voyage i esperar el nou ipod amb alegria.

Aquí deixo una foto del meu petitó que sempre el duré a la meva memòria...

Ara ja descansarà en pau, Steve Jobs el tingui en els seus braços XDDD. I ara haviam quan triguen de portar-me el  nou...suposo que arribar aquest al seu destí 1 mes ,i un altre perquè em portin el nou...en fi val la pena si és gratissss . !!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Que considerat el Sr. Jobs i els seus deixebles!!! Ja li has posat la biodramina al Nano perque no se't maregi en el viatge? D'acord que et desfassis d'ell peró d'alguna manera li has de pagar tots els anys de servei. Dic jo eh? Jajaja. Petonets Rat!

Mon ha dit...

jajaja si si un parell de biodramines i una manteta feta de ganchet jejejeje

Alex ha dit...

demana-li que porti uns bolets a la tornada!