dimarts, 21 de gener del 2014

MANUALITATS

Bones!!

Aprop de casa meva ja fa un temps que han obert una botiga d'aquestes botigues que porten xinesos, una super gran i que hi ha de tot. Doncs l'altre dia que vaig anar amb la meva sogra li va comprar a la nena un tupper amb una mena de "ganxitos" de colors, i no vegeu quin èxit per a jugar. Per internet vaig estar buscant i es poden fer moltes figures i d'una manera senzilla, tan sols mullant-los i ja s'enganxen entre sí, una marca molt coneguda es la playmais. Us ho aconsello a aquelles que tingueu fills petits, és una bona manera de passar l'estona amb la mainada. 


també vàrem comprar fulls de gomaeva i ara la meva filla vol fer nines d'aquelles que es diuen fofuchas, però crec que això serà més complicat. si ens en sortim ja hi posaré fotos. 

1 comentari:

Gemma ha dit...

Ei!!!
Que xul.lo!!! Jo també vull jugar a aixó!