dimecres, 5 de febrer del 2014

ARA VA DE CISTELLS

HOLAAA!


Com feia temps que no feia res de ganxet i tenia una mica de mono, em vaig posar mans a l'agulla, vaig comprar una bobina d'aquest tipus de tela que es diu "trapillo" que es fa servir amb ganxets mida XXL, en el meu cas vaig compra un de 12mm, encara que n'hi ha de més grossos, i vaig començar a fer probatures. I aquest ha estat el resultat.


I abans amb un altre tipus de fil li havia fet un a la meva baldufa perquè hi pogués guardar cosetes seves. 




Lo proper que tinc en ment és fer una catifa haviam si trobo colors chulos de trapillo.

Salut a tothom i fins aviat!!


3 comentaris:

Gemma ha dit...

Jo en vull un!!!

Mon ha dit...

Digue'm el color i haviam que puc fer. ;)

Mon ha dit...

Digue'm el color i haviam que puc fer. ;)