dimarts, 7 de gener del 2014

ui! si tinc un bloc!!!

Bon any nou a tothom!!!!

Semblava que havia desaparegut per a sempre...però NO!!  Aquí sòc, i mentres estava xafardejant coses per internet mentres i posant música al meu ipod, he recordat que tenia això més mort que viu, ja que benbé mai obro l'ordinador, i amb el móbil no em trobo gens còmode escrivint, doncs entre una cosa i una altra vaig deixar de publicar, i ara que just fa uns pocs de dies que ha començat el nou any, i que estem plens de bons propósits, uns d'ells és aquest: actualitzar sovint el bloc.

Aquests darrers temps han hagut novetats en la meva vida que molta gent que segueix aquest bloc ja en coneix, doncs he sigut altre cop mare, aquest cop d'un nen que li hem posat de nom Uriel, ara té un mes i mig i està fet un glotoncete de mucho cuidao jejejeje. I ara em passo els dies intentant organitzar el caos que és portar una casa (doncs estic de baixa maternal) i guerrejar amb dos criatures. Per sort ara han acabat les festes de nadal i haviam si em poso les piles. 

Us deixo una foto del petitó.





3 comentaris:

Silvana ha dit...

Jeje, a veure si complim els bons propòsits (servidora també s'ha proposar anar actualitzant el seu blog més sovint).

Petons i felicitats pel teu "glotoncete"!

Mon ha dit...

Gràcies guapa! Petons!!

Gemma ha dit...

OoooHHH!!!! Si has publicat un post!!! Ja deia jo que aixó que comentessis al meu després de tant de temps...