dijous, 15 de març del 2012

IPOD NANO 6na Generació!

Després de quasibé 3 mesos ja tinc el meu ipod nano!!!! quan he rebut el paquet ni m'ho creia, ha vingut per correu normal i sort que el carter era un bon jan perquè ha trucat al timbre per a donar-nos-el en mà, ja que no cabia a la bústia....i jo que pensava que el rebria per missatgeria...aii..bé la qüestió és que ja el tinc amb miii! Us passo unes fotos de la vinguda a casa!, res per fer dentetes jejeje



Aii que petitó... és tan petit que se m'ha relliscat de les mans al anar a baixar les escales i ja se li ha fet un cop...a vegades semblo l'Spencer de n'hi ha que neixen estrellats...aiiii..beeettyyyy.. !! jajajaa. Així que puc dir que l'he estrenat en tots els sentits. Demà a lluir-lo pel carrer i a la feina muahaahaha, té una pinceta per portar-lo a la solapa de la jaqueta.

Encara que m'agrada més l'estètica del de primera generació he guanyat amb gigues, el meu era de 2 i aquest és de 8!! ja em direu que us sembla.


6 comentaris:

Anònim ha dit...

És curiós com combines la tecnologia punta de màxima actualitat amb referents tan super-passats com l'Spencer de n'hi ha que neixen estrellats... Qui s'enrecorda ja?? Bé, suposo que es una barreja interessant. Hahaha. Petons.

Mon ha dit...

suposo que és una mica el reflex de mi mateixa. moderna, però sempre sense renunciar a allò clàssic, una mica poti-poti. jeje petons i gràcies per comentar!!

Silvana ha dit...

Molt variat i divertit el blog. M'hi aniré passant de tant en tant si no et fa res ;)

Mon ha dit...

Hi taant Silvana! encantada de tenir per aquí una altra seguidora!! moltes gràcies!!

Gemma ha dit...

Umm! Em sembla que ja sé el que segrestaré el proper dia que vagi a casa teva!!! Jajajajaja!!!!!!!!!! Riure de bruixa mooolt dolenta!

Mon ha dit...

jajajaj que t'ho creguis bruixa dolenta, és meu!! neru neru neeeeruuuu!