divendres, 14 de gener del 2011

Quitando telarañas

Bé, si després d'X temps (que no m'he molestat ni tan sols a mirar quan va ésser el darrer cop) torno a escriure al bloc; ni tan que sigui a petició del meu seguidor més aferrin...doncs si a sobre de tenir pocs seguidors no els faig cas..."vamos apañaos...".

Doncs, haviam, poques novetats a explicar, almenys poques alegries, però bé això tampoc és novetat..(suene aquí risa enlatada)

Els nadals, per sort, ja han passat, i com s'esperava sense pena ni glòria: regalets, menjars familiars, i molt d'estres amb les compres de última hora, "vamos" uns nadals com els de la resta dels humans. 

Això si, entrem en un any, com per no perdre el costum, (no d'entrar a anys nous sinó de fer propòsits bons), amb moltes idees al cap. Pensant en anar al gimnàs, fer una miqueta de bondat amb el jalament, i deixar de fumar (d'aquest últim hi estem en procés d'adaptació i assimilació...veurem com acaba la cosa), així que cuidar-me una micona, que ja començo a estar una mica farta de que tothom em vagi dient que si em cuidi més, que si he de mirar més per mi i la meva salut: bla, bla, bla...que vale, que ja sé que ho fan pel meu bé, però collons, que una tot això ja ho sap home, i que són ganes de gastar salivera, però ei! que ho dic de bon rotllo i que ja sabeu els que us pugueu donar per "aludidos" que us estimo molt i que entenc que us preocupeu per mi i que s'agraeix, això que quedi ben clar. 

Doncs, aixonces, que l'any es prepara carregat de bones intencions, malgrat diu el refrany, no es pot dir blat fins que no és al sac i ben lligat.

Bona nit a tothom i com que abans no ho havia dit, BON ANY 2011. 

abraçades i petons, agafeu-ne tantes com us facin falta!!!!

adéu quitxalla!!