dilluns, 31 de gener del 2011

Festival de l'humor

YeeeP!!!!

Es ben conegut el meu blog per la falta d'optimisme i els pocs tocs d'humor, així que he pensant en dedicar-l'hi una entrada a aquesta faceta ben coneguda de mi, però poc explotada. Així que us estalviaré l'haver de llegir misèries meves, com la de que la setmana passada van petar la llum en tot el carrer, es va incendiar una caixa de llums que va ocasionada una pujada de tensió de la llum i cosa que va fer que la meva nevera s'espatlles i ara m'hagues de barallar amb l'assegurança del pis perquè em paguin el desperfecte, desperfecte que per altra banda, encara no tinc arreglat, doncs els tècnics encara no tenen la peça que li falta a la meva nevera per funcionar; però bé, com he dit us estalviaré tal explicació, per no parlar sempre de desgràcies (jajajajajaja).


Bé, ha passat mitja i segueixo sense saber que posa que sigui divertit i es que no és el mateix que improvitzar...que se'm dona millor sens dubte que posar-me davant de l'ordinador per escriure xorrades, si no tengo público delante como que no es lo mismo.

Així que apaliiii!!!

que demà serà un altre jorn!!

pd: Felicitats tete per la feina!!! un petonaaruuuuuu!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

jaja, però no havia de ser d'humor...?? Bueno, tant se val! Tu continua escrivint el que sigui. Un petó.