dijous, 18 de novembre del 2010

DEIXANT DE FUMAR

Fa dos dies que he decidit deixar de fumar i "estoy en ello", és difícil quan tens el cap contínuament pensant que vols un cigarret però saps que no has de fumar, a més en el meu cas que he estat fotuda de les cordes bucals benbé tres setmanes, sense poder dir ni "mu" i  he de cuidar-me. Així que avui he anat a una parafarmàcia on hi compro sovint i he preguntat pels cigarrets aquests electrònics que han sortit nous ara que van amb vapor d'aigua i es carreguen per usb; i donant-li voltes al tema, demà m'aniré a comprar un a veure que tal van. Per la resta doncs anar fent. Molta mandra d'actualitzar, encara que més mandra fa encendre l'ordinador a les nits, però ai vés! això no és cap novetat. 

salut i peles!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Doncs no no es cap novetat lo no encendre l'ordinador....anims en lo dixar de fumal pensa que es un be per a tu i per la teva peque!!!
Salut i Independencia!!!!!;))))

Gemma ha dit...

Jejeje! Hola! Aquest bloc no te'l coneixia, quan m'has dit que l'havies actualitzat em pensava que et referies al vell. Em sorprén el títol del bloc perqué jo no et veig gens maruja... si de cas jo que em dedico a mis labores a les estones lliures. En fí guapa un petonás ben fort i ànims amb aixó de deixar de fumar!

Unknown ha dit...

Eeeeepp!!!que tal?ja vaig veure com ho portes aixo de deixar de fumar.... jejjejjeje
Una abraçadaaaaaa