dimarts, 3 de juliol del 2012

NUVIS ESQUELETS

HOLA!!

Fa tant de temps que no escric que al final ja no em coneixereu, bé, la majoria si perquè també us tinc pel facebook i aquests llocs de déu jejeje. Doncs, encara que desapareguda he estat fent moltes cosetes. Entre elles un parell de manualitats amb el ganxet. Una van ser uns altres ninotets de la saga de monstres de ganxet  que els vaig regalar al meu cunyat pel seu casament.

A que són una monada!!! Fins que la mort els separi...o potser fins la eternitat!! Després també em vaig fer una funda pel meu nou mòbil LG, que tenia una que se'm va trencar de seguida, i vaig pensar què millor que fer-li una a mida!! doncs aquí en teniu el resultat 
La llàstima va ser que el fil que vaig fer servir estaba amb "empalmes" i m'ha quedat algun nuc pel mig.
Ara estic pensant en fer un bolset per a la meva nena..encara que diu que no el vol..jo crec que quan el tingui fet no el voldrà deixar jeejeje.

Espero que us hagin agradat. A la propera publicació, que serà ben aviat, us explicaré unes peripecies meves amb el pis....vam estar de reformes.. jo jo jo .

Salut a tothom!!!!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Doncs si la nena no el vol... passa-me'l mí!!! Aixó sí ben gran, amb forro perqué aguanti el pes de les meves coses i... millor que pari no? Jejeje.

Mon ha dit...

jejejejeje. aiiii jo que et volia fer una vampira per a fer-li companyia la comte...però com vulguis eeeh???? sinó et faig un bolset per a tu eeh???

Unknown ha dit...

¡Cose un zombie teleoperador!