dimarts, 29 de març del 2011

VINGA VINGA QUE JA FOT BON TEMPS!!!!

Uff ufff, ja amb piles carregades, amb aquest sol esplèndid que fa i amb ganes de fer cosetes per casa, i posar una mica decent el cau que ja va tocant. Aquests dies que ja ve el bon temps començo a fer novament plans per endreçar, arreglar, cambiar una micona la casa, haviam si ara és la de debó i ens posem en marxa que com se sap, després dóna una alegria veure-ho tot al seu lloc!!!

Amb el tema ganchet vaig fent..més malament que bé, l'altre dia vaig haver de desfer tot el que portava fet del cap de la nina, doncs no m'estaven quedant bé els punts, així que, enrabiada "al cantu" i a estirar del fil, que no de la manta...jajaja. Però com que sòc molt tossuda tornaré a la càrrega en quan miri unes 10.000 vegades els videos de com fer la bola de ganchet, que no ho sembla però és xungo que t'hi cagues. De mentres vaig seguint practicant el punt baix fent la meva funda per posar les agulles. 

 Fins aviat!!!