divendres, 21 d’octubre del 2011

CON MOCOS Y A LO LOCO!!!

Bé, ha passat pràcticament una setmana de la darrera actualització (no em crec ni jo que torni a escriure tan relativament aviat) i les poques novetats que he tingut no són massa bones...estic amb un refredat de 2 parells de collons...nas tapat, maldecap continu, i el que diríem "entumecimiento" de tot lo puto cos!! així que oficialment ja ha arribat el fred a ca'ls Gallardo Montoya!!! jajajja. En fi, a part d'això poca cosa més, segueixo sense fotre brot, bé si més no ja he muntat el bastidor i vaig reprendre una mica el brodat de blackwork que estava fent..malgrat no m'acaba de fer el pes el dibuix com està quedant...pels meus d'allonses que l'acabo...Quant al règim, nem fent, jo la veritat no m'agrada anomenar-lo règim...doncs no estic seguit cap dieta miraculosa, ja que només es tracta de no menjar porqueries, pastetes, salses i limitar-me a unes quantitats de menjar més que raonables, i bé, amb la tonteria he perdut benbé 3 kilets des del dimarts passat que vaig posar-m'hi(haviam el cap de setmana com em comporto...) Sobre aquest tema, el que sí que m'estic pensant és en comprar-me aquelles pastilletes que es diuen "allí" doncs no són en sí mateixes una medicació per a perdre pes, sinó una ajuda complementària per a les persones que estan seguint una mica de dieta, això vol dir, que no és prendre-te-les i "zasca!!!" t'aprimes, sinó que ajuden a cremar greixos i a més a regular els intestins (sí sòc molt fina jo...vamos que ajuden a fer cacoooooteeeeees!!!), però abans d'invertir-hi els calerons m'asseguraré bé del seu bon funcionament i resultat comparant opinions per diferents llocs.

Quant a la resta de la meva vida, doncs tot com sempre, molta feina i poc que explicar...a més ...tampoc us ho diré tot amb pèls i senyals que alguna coseta m'hauré de guardar per a mi !! hombreeee...!

Haviam si a la propera publicació poso una foto del meu brodadet perquè vegeu com va. Ara em posaré una estoneta amb ell.

Arreveure!!!! (una que li agrada ser educada  sempre jejeje)